Η λειτουργία Επεξαργασίας Εικόνας, αναλύει εικόνες που έχουν δημοσιευθεί σε άρθρα, αναρτήσεις και τις αναπαραγωγές αυτών, και τις ταξινομεί σε προκαθορισμένες κατηρογίες. Το αποτέλεσμα είναι η κατηγοριοποίηση του σκηνικού της εικόνας, με αναμενόμενη ακρίβεια μεγαλύτερη του 80%.
Αναγνώριση εικόνων μαρκών (brands)
Στοιχεία branding, όπως λογότυπα, μπορούν να αναργνωριστούν στο προσκήνιο ή παρασκήνιο των εικόνων.
Αναγνώριση δημογραφικών
Η ηλικία και το φύλο των απεικονιζόμενων προσώπων είναι επίσης ένα από τα αποτελέσματα της επεξεργασίας.
Ανάλυση δομημένου περιεχομένου
Απαντώνται τα παρακάτω ερωτήματα για κάθε εικόνα, με την αντίστοιχη προσάρτηση ετικετών – κατηγοριών:
Ποιος; Πληροφορίες σχετικά με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, τις σχέσεις μεταξύ των απεικονιζόμενων προσώπων (οικογένεια, συνεργάτες), διασημότητες κτλ
Τι; κατηγοριοποίηση των αντικειμένων της εικόνας (αντικείμενα μόδας, ομορφιάς, φαγητό κτλ)
Πότε; γεγονότα όπως μουσικά φεστιβάλ, αθλητικά γεγονότα κτλ
Που; για παράδειγνα (Εσωτερικοί Χώροι (public indoors vs. private indoors) HOUSE AREAS (kitchen, rooms, bathrooms, living rooms) / OUTDOOR – SCENERY: (beach, nature, city, public areas- restaurants, cinema, theatre, bars etc, football fields, stadiums etc) / TRAVEL MEDIUM (airplanes- airports – boats – bike – cars – trains – bus)
Γιατί;
Πως; i.e. OCCASIONS: socializing, coffee occasions, drinking occasions, dancing occasions, chilling, eating occasions, cooking occasions, entertainment, family time, sports, outdoor activities, meditating/ praying, touristic attractions, pampering (beauty – haircut – spa) – FACIAL EXPRESSIONS EMOTIONS RECOGNITION